Eigenaar en reserveringen accepteren/afwijzen

Je kunt een eigenaar de rechten geven om reserveringen die gemaakt zijn op het betreffende object van de eigenaar te accepteren of af te wijzen. De eigenaar kan de nieuwe reserveringen in zijn/haar portaal inzien en daar direct accepteren of door een bepaalde reden aan te geven af te wijzen. Ook ontvangt hij/zij van elke nieuw te controleren en geaccepteerde reservering een e-mail.


Wanneer een reservering geaccepteerd is wordt de reserveringsbevestiging naar de gast verzonden. Wordt de reservering afgewezen dan ontvang je als park hier een receptiebericht van. Je kunt de reservering dan annuleren bij de eigenaar en bijvoorbeeld de gast een alternatief aanbieden.

Let op! Deze optie is alleen zichtbaar indien je de eigenaar de rechten geeft om reserveringsdetails in te zien.

Eigenaar de rechten geven om reserveringen te accepteren of af te wijzen

Hiervoor open je het object en ga je naar het tabblad eigenaar. Klik op nieuw om een nieuwe eigenarenafspraak te maken of klik op de startdatum en vervolgens op bewerk om een wijziging te maken in een bestaande afspraak. Bij toegangsrechten vink je de optie Eigenaar dient reserveringen te controleren aan.

Van elke reservering die geplaatst wordt op deze accommodatie dient de eigenaar zelf actie op te ondernemen door deze te accepteren of af te wijzen.

Wanneer de eigenaar geen mails wil ontvangen van nieuwe reserveringen kan de eigenaar in zijn eigen profiel bij gegevens het vinkje Updates van reserveringen uit zetten.

🇬🇧 🇩🇪

Heeft dit je vraag beantwoord? Bedankt voor je feedback Er was een probleem met het versturen van jouw feedback. Probeer het later opnieuw.