Niet bevestigde reservering

πŸ‡¬πŸ‡§ English translation

In dit artikel krijg je uitleg over niet bevestigde reserveringen.

1. Niet-bevestigde reservering
2. Melding wanneer een reservering niet wordt voltooid


Niet-bevestigde reservering

Wanneer bezoekers via de website starten om een reservering te plaatsen dan worden de gegevens door ons systeem bewaard. Indien zij op het knopje 'reserveer' klikken maar geen persoonsgegevens invullen dan blijft de reservering 20 minuten geldig waarna deze door ons systeem geannuleerd wordt. Gedurende deze periode staat de reservering in het overzicht  Niet bevestigde reserveringen en kan deze desgewenst van de bezoeker worden overgenomen.

Vullen zij echter wel hun persoonsgegevens in en breken de reservering op de 1 of andere manier af dan blijft deze gedurende 8 uur staan en wordt deze zichtbaar in het tabblad 'Reserveringen' onder het knopje 'niet bevestigde reserveringen'. 

Het is dan aan het park om binnen deze termijn contact op te nemen met de klant om te kijken of de reservering alsnog afgerond kan worden of om de reservering zo spoedig mogelijk te annuleren. Na 8 uur wordt de reservering verwijderd en ontvangt het park een intern bericht en een e-mail met de persoonsgegevens zodat alsnog contact opgenomen kan worden.

Let op: Alleen voor het kanaal PeOos geldt een afwijkende termijn van 24 uur. 


Melding wanneer een reservering niet wordt voltooid

Wanneer een tijdelijke reservering, waarbij de klantgegevens zijn ingevuld, niet wordt afgemaakt ontvang je hierover na 8 uur een melding in je inbox van Booking Experts rechtsboven in het scherm.

Door op het onderwerp te klikken kun je de melding openen en de gegevens inzien van de klant. Hierop zou je nog actie kunnen ondernemen door contact op te nemen met de klant. 

De gegevens van dit interne bericht worden ook per mail naar het algemene e-mailadres van het park gestuurd.

Heeft dit je vraag beantwoord? Bedankt voor je feedback Er was een probleem met het versturen van jouw feedback. Probeer het later opnieuw.